STROKA PRODUKT d.o.o.
Opis podjetja:
Skupina stroka.si, podjetje Stroka produkt d.o.o., že od leta 1993 zagotavlja svojim naročnikom kakovostne, skrbno izbrane ter inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije.
Več kot 60 strokovnjakov suvereno pokriva področja poslovnih, sistemskih, spletnih in mobilnih rešitev ter poslovne analitike. Ponujajo storitve digitalnega tiska, predvsem tisk velikega in malega formata, ki ju nadgrajujejo z naprednimi tehnikami tiska (npr. UV tisk).
Znotraj inovativno razvojnega oddelka razvijajo rešitve prihodnosti na najsodobnejših tehnologijah (razširjena resničnost (XR), strojno učenje (ML), umetna inteligenca (AI), Internet stvari (IoT), tehnologija veriženja blokov (blockchain)), skrbijo za razvoj naročnikov ter jim svetujejo, kako stopiti na pot digitalne transformacije. V podjetju v okviru oddelka za digitalni tisk deluje demonstracijski center za prikaz delovanja digitaliziranih delovnih procesov oziroma rešitev digitalne preobrazbe.
Skupina stroka.si je eden vodilnih ponudnikov Microsoftovih storitev v oblaku, kar potrjuje tudi globalno podjetje Microsoft, ki ji je leta 2013, 2017 in 2018 podelilo laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Za leto 2021 je prejela naziv Datalab partner leta.
Sodeluje s svetovno priznanimi proizvajalci strojne in programske opreme, kot so Microsoft, HP Inc., Datalab, Altaro, Stirlitz, nopCommerce, DotNetNuke.
V letih 2016, 2017, 2018 in 2021 je bila prejemnik najvišje bonitetne ocene odličnosti AAA, v letu 2019 pa priznanja zlata boniteta odličnosti AAA.
Pridobili smo uradne PANTHEON certifikate za naslednja področja:
Sistem in šifranti, Naročila, Blago, Servis, Prodaja, Maloprodaja, DDV, Finance, Kadri in plače, Potni nalogi, Proizvodnja SE in MF
Zakaj sodelovati z nami?
V podjetju Stroka produkt lahko kupcem ponudimo celovito storitev vzpostavitve programa PANTHEON, od zagotovitve infrastrukture (oblak, on-prem ali hibrid) do implementacije, svetovanja, razvoja, poslovnega skrbništva in vzdrževanja programa Pantheon. Poskrbimo tudi na pripravo analitike za lažje spremljanje poslovnih rezultatov in hitrejše poročanje. Našim strankam nudimo profesionalen in transparenten pristop pri reševanju servisnih zahtevkov, odpravo morebitnih težav in reklamacij s pomočjo profesionalnega HelpDesk sistema.