Pomoč in nasveti pri neusklajenih zalogah v PANTHEON-u
“Nujno rabimo urejene zaloge do 30.9.”!
“Trenutna zaloga se nam ne ujema s stanjem računovodje.”
“Sploh mi ni jasno, kako je lahko taka razlika med našo zalogo in knjižbo!”
To je le nekaj primerov, na katere dokaj redno naletimo pri našem delu. In vedno je premalo časa, zelo se mudi, že “včeraj” bi potrebovali imeti vse narejeno, skontrolirano in knjiženo. Tak način hitrega reševanja posledično povzroči poleg slabe volje tudi dodatne (neplanirane) stroške.
Morda je čas, da preidemo iz tega vzorca nenehnega reševanja težav, v svet pravočasnega in premišljenega upravljanja zalog? Si uredimo sistem na način, da se sproti preverja, rešuje… in na koncu samo še uskladi ter mirno zaključi obdobje, leto. Prednost sprotnega spremljanja vključuje tudi zmanjšanje možnosti napak, optimizacijo procesov in prilagodljivostjo poslovnim spremembam.
Ključno je namreč, da imamo stalni nadzor nad zalogami.
Pripravljeni na spremembo? Potem vas vabimo, da se nam pridružite na webinarju, kjer vam bomo predstavili:
- ROČNE KONTROLE, ROČNI PREGLEDI – KAKO SI POMAGATI:
-
- Pregled trenutne zaloge: kaj vse zajema,
- Obračun materialnih prometov: usklajenost s trenutno zalogo in glavno knjigo,
- Kontrolni izpisi v blagovnem modulu,
- Pregled pozicij materialnih prometov,
- Obračun prejetih računov – kalkulacije nabave/kontrole odvisnih stroškov,
- Obračun izdanih računov – razlika v ceni,
- Obnovitev zaloge/Preračun prometov – zakaj je pomemben, na kaj vpliva,
- Nastavitev v vrstah dokumentov za polnjenje nabavne cene,
- Knjiženje porabe materiala,
- Kontrola po vrstah dokumentov in kontov zalog z obračunom materialnih prometov,
- Kalkulacija nabave in knjiženje odvisnih stroškov – kontrola le teh.
- AVTOMATIČNE KONTROLE – KO SI POMAGAMO VNAPREJ, SPROTI SPREMLJAMO IN KONTROLIRAMO ZALOGE:
- AD HOC analize – s pomočjo AD hoc analiz si lahko prednastavite različne kriterije na osnovi katerih lahko pridobite podatke več različnih področij,
- Nadzorne plošče – so izrednega pomena hitrih in natančnih informacij o zalogah, prometih v realnem času.
Že ob zagonu Pantheona se vam lahko izpišejo:
- podatki o manjkajočih skladiščnih cenah na izdanih dokumentih,
- podatki o identih, ki imajo zalogo 0, a še vedno vrednost na skladišču,
- podatki o negativni zalogi,
- podatki o stanju nepovezanih dobavnic,
- ….
Učinkovito upravljanje zalog, ne le da zmanjšuje možnost napak, temveč tudi optimizira procese, s čimer prihranite čas in denar ter se izognete nepotrebnim stroškom.
Termin:
Izvedba: 23.1.2024 ob 9:00
Več informacij:
Za več informacij nas kontaktirajte na edu@datalab.si ali na telefon 01 252 89 13/29.
Cena in oblike izobraževanja:
- Cena izobraževanja: 99 eur + ddv / osebo
- Izobraževanje lahko spremljate v obliki: Spletno izobraževanje (webinar) ali preko ogleda posnetka (* vsi udeleženci po koncu izobraževanja, prejmete dostop do posnetka in gradiva)
Pogoji udeležbe in odjave:
Pogoji prijave/odjave: Na izobraževanje se lahko prijavite do zaključka zbiranja prijav (2 delovna dneva pred pričetkom izobraževanja) oz. do zapolnitve prostih mest. Po tem roku lahko prijavo izjemoma oddate po elektronski pošti na naslov edu@datalab.si ali po telefonu št. (01) 252 89 09. V kolikor se želite odjaviti vas prosimo, da to storite pisno najkasneje 2 delovna dneva pred izobraževanjem na elektronski naslov edu@datalab.si . V primeru nepravočasne odjave ali neudeležbe vam bomo žal primorani zaračunati celotno vrednost zneska.
Pridržujemo si pravico do spremembe terminov, oblike izvedbe izobraževanj in vsebine izobraževanj! Vse pravice pridržane.