Inventura v PANTHEON-u
Vsebina:
Bliža se konec leta, torej čas inventur oziroma letnih popisov, katerim je potrebno nameniti vso pozornost.
Na spletnem posvetu se boste seznanili kaj vse je pomembno za uspešno izvedeno inventuro, obenem pa vam bomo predstavili tudi postopek izdelave inventure po korakih.
Planirani mejniki in vsebinski sklopi, ki jih bomo podrobneje obravnavali na webinarju:
- po korakih bomo izvedli postopek inventure (za vsako skladišče ločeno),
- vnos podatkov (ročno, s pomočjo čarovnika ali s pomočjo kriterijev npr. primarna klasifikacija),
- primerjava dejanskega stanja od knjiženega,
- inventura Identov vodenih po serijskih številkah,
- usklajevanje inventure (višek na enem mestu, manko na drugem, manko na skladišču, višek na skladišču),
- potrjevanje inventure – ustrezno evidentiranje viškov in mankov ter kreiranje ustreznih dokumentov (nastavitve na VD za inventuro), avtomatski zapis datuma inventure na skladišču.
Termin:
Izvedba: 28.11.2024 ob 9:00
Več informacij:
Za več informacij nas kontaktirajte na edu@datalab.si ali na telefon 01 252 89 13.
Cena in oblike izobraževanja:
- Cena izobraževanja: 90 eur + ddv / osebo
- Izobraževanje lahko spremljate v obliki: Spletno izobraževanje (webinar) ali preko ogleda posnetka (* vsi udeleženci po koncu izobraževanja, prejmete dostop do posnetka in gradiva)
Pogoji udeležbe in odjave:
Pogoji prijave/odjave: Na izobraževanje se lahko prijavite do zaključka zbiranja prijav (2 delovna dneva pred pričetkom izobraževanja) oz. do zapolnitve prostih mest. Po tem roku lahko prijavo izjemoma oddate po elektronski pošti na naslov edu@datalab.si ali po telefonu št. (01) 252 89 13. V kolikor se želite odjaviti vas prosimo, da to storite pisno najkasneje 2 delovna dneva pred izobraževanjem na elektronski naslov edu@datalab.si . V primeru nepravočasne odjave ali neudeležbe vam bomo žal primorani zaračunati celotno vrednost zneska.
Pridržujemo si pravico do spremembe terminov, oblike izvedbe izobraževanj in vsebine izobraževanj! Vse pravice pridržane.