Za nastavitve dokumentnega sistema smo za vas pripravili kratka video navodila, tako da lahko potrebne nastavitve skladno z vašimi potrebami izvedete enostavno kar sami.
V kolikor želite, da vam pri nastavitvah pomagamo mi, smo vam pripravili ugoden osnovni paket, ki vključuje osnovne nastavitev za uporabo dokumentnega sistema, nastavitev nabiralnika za uvoz dokumentov iz ustrezne mape na računalniku, nastavitev BizBox nabiralnika za pošiljanje in prejemanje eračunov in po potrebi tudi nastavitve za avtomatizirano OCR branje postavk prejetih računov ter kratek 20 minutni prikaz dela z dokumentacijo.
Cena paketa : eDokumentacija OSNOVNI: 135,00 EUR (164,70 EUR z DDV)
Paket zajema:
- Pripravo klasifikacijskega načrta
- Kreiranje 1 nabiralnika
- Nastavitev privzete vrste hrambe
- Osnovne nastavitev za uporabo Dokumentacije
- Prikaz dela z dokumentacijo (20min)
Glede na vaše potrebe tudi:
- Nastavitev dostopa do BizBoxa
- Nastavitev opravil vezano eKnjižbe na dodatno kreiran nabiralnik (brezplačen paket 150 eKnjižb)
- Nastavitev opravil vezano za pošiljanje eRačunov
Potrebni pogoji:
- Naročnina na izbrane storitve:
- BizBox predal
- eRačuni
- eKnjižbe
- Stranka mora imeti pripravljene dostopne podatke za BizBox
Storitev implementacije izvedemo preko remote povezave. Dodaten obseg uvajanja uporabnikov, kot tudi morebitne dodatne uvedbe kompleksnejših poslovnih procesov, ki niso vključene v osnovnem paketu implementacije se obračunajo dodatno na podlagi posredovane ponudbe oz. skladno s cenikom v višini 90,00 EUR+DDV/uro.
V primeru izvedbe na lokaciji vašega podjetja se obračunajo potni stroški po ceniku.