Ureditev evidence delovnega časa pri delu od doma
Naš cilj je, da vaše podjetje deluje nemoteno v vsaki situaciji. Pri tem nam je v veliko pomoč tehnologija in rešitve, ki naloge kot so registracija delovnega časa in obračun plač še olajšajo.
V sodelovanju s podjetjem Špica, vam bomo na brezplačnem spletnem seminarju predstavili digitalna orodja s katerimi boste poslovali hitreje, bolje in pregledneje.
Katerih tem se bomo dotaknili?
- kako enostavno voditi evidenco delovnega časa
- orodja, ki nam pri tem pomagajo:
- All Hours za evidence in registracijo delovnega časa
- My Hours za enostavno spremljanje časa, porabljenega na projektih
- Spica Mobile Time in Web Clocking portal za registracijo dela od doma
- koraki za obračun plače v programu PANTHEON in kako nam uvoz evidence delovnega časa olajša delo.
- katera digitalna orodja nam delo iz katerekoli lokacije še olajšajo.
Pridružite se nam!