Spoznajte zaledno pisarno pri PANTHEON mobilni blagajni
Mobilna blagajna vam omogoča takojšnje izdajanje in tiskanje računov prek naprav Android, kjerkoli vas potrebujejo. Mobilne blagajne PANTHEON ponujajo enostavno blagajniško poslovanje, rešitev sestavlja aplikacija za mobilno blagajno in skrbniški del (zaledna pisarna). Zaledna pisarna je tisti del programa blagajne, s katerim v oblaku preko spleta pregledujemo in urejamo podatke in različne parametre mobilne blagajne. Zaledna pisarna je dosegljiva od koderkoli, le da imate internetno povezavo.
Omogoča nam:
-
- pregled in urejanje nekaterih šifrantov
- urejanje in dodajanje prodajnih artiklov
- izdelovanje poročil in izvoz podatkov (računi, blagajniški zaključki, izdano blago).
- urejanje nekaterih administrativnih nastavitev
Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer vam bo Matjaž Čermelj, podpornik za mobilne rešitve predstavil več o zaledni pisarni pri PANTHEON mobilni blagajni. Spoznali boste:
- kako se prijaviti v zaledno pisarno
- izpis letnega prometa
- dostop za računovodstvo