Digitalno računovodstvo s PANTHEON-om: Osredotočeno na stranko, podprto s tehnologijo v oblaku!
Predstavili vam bomo napredne funkcionalnosti PANTHEON-a za računovodske servise ter spletno rešitev za učinkovito sodelovanje z vašimi strankami.
AVTOMATIZACIJA RAČUNOVODSKIH PROCESOV Z RAČUNOVODSKO KONZOLO
Računovodska konzola je orodje za delo z več bazami. Namenjena je predvsem računovodskim servisom, ki imajo več baz na svojem severju. Z uporabo konzole lahko v enem koraku pridobite različne uporabniške podatke iz različnih baz podatkov.
Obstajata dve ključni prednosti uporabe računovodske konzole:
– operacije se lahko izvajajo na več bazah hkrati
– opravila se lahko samodejno izvajajo izven delovnega časa
Na webinarju vam bomo na primerih prikazali delovanje računovodske konzole:
- Obračun in knjiženje amortizacije za več PANTHEON baz hkrati.
- Samodejno knjiženje računa.
- Kontrolni izpisi.
- Avtomatsko izvajanje nalog izven delovnega časa.
UČINKOVITO SODELOVANJE S STRANKAMI
V drugem delu webinarja bomo predstavili spletni poslovni program PANTHEON Web Light. PANTHEON Web Light ima veliko vlogo in uporabo v računovodskih servis kot uporabniški vmesnik za dostop do podatkov vaših strank v računovodski bazi. Na praktičnih primerih vam bomo predstavili enostavnost uporabe in dela s strankami:
Prednosti za računovodje, če stranke uporabljajo spletni poslovni program
- Računovodja in stranka pristopata isti bazi podatkov brez sinhronizacije podatkov. V praksi to pomeni, da se PANTHEON Web Light aktivira na obstoječi bazi podatkov.
- Stranka sama izda in vnese dokumente, računovodja pa hkrati kontrolira pravilnost vpisanih podatkov, npr. izdanih računov.
- Stranka lahko prejete račune priloži dokumentaciji v obliki slike ali v .pdf formatu.Prejeti dokumenti so tako vedno shranjeni v PANTHEON-u s sliko dejanskega dokumenta.
- Zaloge se samodejno vodijo.Računovodji za pripravo bilance stanja ni treba ročno knjižiti inventurnih razlik.
- Spletni program ponuja računovodje in stranke digitalizacijo prejete pošte, proces likvidature ter dodamo tudi načrt plačil.
Prednosti spletnega poslovnega programa za podjetnike
- Podjetniki račune in ostale prejete dokumente preko skeniranja ali slikanja pripnete kot vizualizacijo v PANTHEON, računovodja pa dostopa do teh dokumentov in jih s klikom enostavno poknjiži.
- Podjetniki sami vnašate tudi ostale podatke o poslovanju – potni nalogi, evidenca delovnega časa – prenos v plače brez prepisovanja iz Excela.
- Takojšnji dostop do bilance uspeha na klik. Podjetniki lahko stanje poslovanja preverite tudi brez računovodje.
- Podjetnik lahko sami vnašate evidenco delovnega časa, torej vse odsotnosti, dopuste, bolniške, nadure in s tem zmanjšate delo računovodji.
- Vzpostavimo lahko likvidaturo prejetih računov – proces se vzpostavi in nadzoruje preko računovodskega dostopa, uporabniki potrjujejo dokumente preko spletnega vmesnika, tako dosežemo brezpapirno poslovanje, pohitritev procesa in večjo zanesljivost podatkov.
- Možnost optičnega branja vloženih dokumentov s storitvijo eKnjižbe – brezpapirno in brez prepisovanja prejetih računov – 6 sekund od prejema računa do knjižbe.
Pogosto v podjetjih celoten PANTHEON z vsemi funkcionalnostmi uporabljajo le nekateri zaposleni, medtem ko nekatere module, kot je Evidenca delovnega časa, potrebujejo vsi zaposleni. Če želite zaposlenim omogočiti dostop le do določenih funkcionalnosti v PANTHEON Web Light, kot so: evidenca delovnega časa, izdelava potnega naloga, dostop do DMS in podobno, je možno zaposlenemu aktivirati posamezne granule. Granula je dodatna storitev za vse uporabnike spletne rešitve PANTHEON Splet. Povezana je z uporabnikom in istoimensko bazo podatkov, kar pomeni, da mora biti vsaka granula povezana z določenim zaposlenim v določenem podjetju.
Spletni seminar je namenjen računovodskim servisom in nasploh računovodjem, ki jih zanima digitalizacija v računovodstvu, ki že uporabljajo poslovni program PANTHEON ali razmišljajo o uvedbi sodobnega poslovnega programa, ter malim podjetnikom.