PANTHEON funkcionalnosti – Servis
Servisne funkcionalnosti so namenjene podjetjem, ki v okviru svojega poslovanja opravljajo tudi servisno dejavnost ali dajejo za prodane izdelke garancijo.
Skladišče reklamacij
Značilno za servis je, da morajo biti prometi prevzemov in izdaj izravnani. Kolikor kosov smo prejeli, moramo tudi izdati, zamenjati z drugimi ali zapreti z izdanimi oz. prejetimi dobropisi in obratno. Zato je za servisno dejavnost pred-definirano Skladišče reklamacij, na katerem vodimo zalogo količinsko in vrednostno.
Servisni nalog
Za spremljanje reklamacij kupcev je v programu na voljo tudi Servisni nalog, kjer na enem mestu v servis prevzamemo reklamirano blago, ga po popravilu izdamo nazaj, zamenjamo z drugim izdelkom ali zapremo z dobropisom. Program ob prevzemu reklamiranih izdelkov v servis tudi preverja, ali je kupec res kupil neki izdelek pri nas, s katerim dokumentom in ali je izdelek še v garanciji. Ob tem imamo glede na to, ali so artikli še v garanciji ali ne, v programu možnost zaračunljivega ali nezaračunljivega vračila reklamiranih izdelkov kupcu.
Reklamacije kupcev
- Podpora lastnemu servis,
- podpora za reklamacijske zahtevke in servisne naloge,
- spremljanje garancije,
- vodenje proizvodov po serijskih številkah in kupcih ter garancijskih rokih,
- pregled in obračun dolgovanja kupcem,
- izdajanje nadomestnih proizvodov,
- fakturiranje servisnih zahtevkov,
- povezovanje servisnih zahtevkov z dobropisi.
Reklamacije dobaviteljem
Spremljanje reklamacij dobaviteljem, torej izdelkov, ki jih pošljemo dobaviteljem nazaj v reklamacijo, poteka preko dokumentov izdaje reklamiranih izdelkov dobavitelju, ki jih nato prejmemo nazaj s prevzemom oz. v primeru prejetega dobropisa s strani dobavitelja reklamacijo zapremo.
Pregled odprtih oz. zaprtih reklamacijskih zahtevkov tako kupcev kot dobaviteljev in njihovo vsebino najdemo v obračunu servisa.
- Samodejno oblikovanje spremnice za pošiljanje reklamacijskih zahtevkov dobavitelju na podlagi prejetih faktur in stanja skladišča,
- možnost zapiranja servisnih zahtevkov z zamenjanimi proizvodi in povezovanja servisnih zahtevkov z dobropisi,
- obračun dolgovanja dobavitelja iz naslova reklamacijskih zahtevkov.
Obračun in poračun reklamacij
Modul Servis vsebuje še obračun reklamacij tako rešenih, kot nerešenih. Obračune lahko vršimo tako ločeno za prejete in ločeno za izdane reklamacije, kot združeno za oboje.
Poračun servisnih storitev je namenjen obdobnemu obračunavanju servisnih posegov.
Vključeno v licence