PANTHEON funkcionalnosti – Elektronsko in spletno poslovanje
Uporabniki PANTHEON-a uporabljajo vse prednosti, ki jih omogoča elektronsko poslovanje – na voljo so vse oblike poslovanja z računovodskimi servisi, drugimi poslovnimi subjekti (podjetji), bankami in državo. Takšno poslovanje je hitro in učinkovito, predvsem pa predstavlja manjši strošek za uporabnika.
Elektronsko poslovanje je integrirano v poslovno-informacijski sistem in je na dosegu klika. Uporabnik na primer naredi predračun, ga izbere in klikne na izvoz v PDF, nato pa ga kar v programu pošlje svojemu kupcu/stranki. Podobno enostavna je elektronska oddaja obrazcev državi (DDV-O, REK itd).
E-poslovanje zajema:
- avtomatičen izvoz predračunov, ponudb in računov v PDF in pošiljanje po e-pošti,
- skeniranje računov in pošiljanje le-teh računovodskemu servisu,
- elektronsko arhiviranje dokumentov,
- možnost izvažanja podatkov v MS Word, MS Excel in PDF,
- podporo poslovanju eSlog (naročila kupcev, dobaviteljev, ponudbe, potrditve ponudb, izdani in prejeti računi, dobropisi/bremepisi, povratnice),
- elektronsko oddajanje obrazcev DDV-O, REK, M obrazci, Zahtevki za refundacijo, 1-ZAP-M, Obrazec 3 in Intrastat,
- preprosto integracijo z različnimi spletnimi portali (E-trgovine, intranetni portali, eVEM, EB, eŠtudentski servis),
- izmenjavo podatkov preko VOD standarda z drugimi ERP sistemi,
- spletne trgovine in ostale storitve. Tudi za takšne dejavnosti je PANTHEON odlična izbira. Številna partnerska podjetja ponujajo lastne ali zakupljene spletne tehnologije, s katerimi ustrezno nadgradijo poslovni informacijski sistem.
Podrobno o ePoslovanju