PANTHEON funkcionalnosti – Blagajniško poslovanje
Pri prodaji ali opravljanju storitev je Blagajna nepogrešljiva funkcija poslovnega programa. Omogoča izdajo računov za končne kupce na podlagi šifranta kupcev, artiklov in zalog.
Predpripravljeni izpisi za račune vam delo pohitrijo, vsak račun pa lahko uredite po lastnih željah. Z enostavno vpeljavo ročnih terminalov in čitalnikov črtne kode se čas za izdelavo dokumentov še bistveno zmanjša. Tako lahko vaše stranke kar najhitreje opravijo svoj nakup.
Blagajniško poslovanje zajema:
- izdajo POS (Point-of-sale) računov,
- šifrant kupcev,
- pregledovanje artiklov in zalog,
- zaključek blagajne in avtomatsko knjiženje dokumentov,
- integracijo čitalnikov črtnih kod in ročnih terminalov,
- vnos in izpis blagajniških prejemkov,
- vnos in izpis blagajniških izdatkov,
- spremljanje plačil v domači in tuji valuti,
- vodenje več blagajn,
- blagajniški dnevnik,
- obračun blagajne,
- avtomatsko knjiženje dnevnih zaključkov v glavno knjigo.
Podrobno o blagajnah – Uporabniške strani