Skupaj zmoremo! Posebna akcijska ponudba do konca junija
V luči trenutnih sprememb in izzivov, s katerimi se podjetja spopadajo v tej krizi, smo se odločili, da pripravimo posebne akcijske ponudbe, ki bodo podjetjem omogočale nemoteno in varno poslovanje in na ta način vsaj malo pripomoremo k lajšanju posledic pandemije. Za naš prispevek h krepitvi gospodarstva in v podporo obstoječim in bodočim uporabnikom PANTHEON-a bomo za vsako kupljeno licenco do konca junija podjetju povrnili 100 EUR, hkrati pa vsem novim uporabnikom do 1. septembra 2021 ponujamo brezplačno uporabo storitev ePoslovanja v vrednosti 245,40 evrov.
Pandemija ima številne posledice za gospodarstvo. Brez vladnih paketov podpornih ukrepov in drugih vrst pomoči mnogi ne bi mogli vzdrževati svojega poslovanja, zmanjšati negativnih posledic in rešiti številnih delovnih mest. Ob nepredvidljivih razmerah zaradi pandemije svet krmili skozi negotovo obdobje. Izredni izzivi preizkušajo našo voljo, hkrati pa prinašajo tudi veliko priložnosti, da dvignemo poslovanje na višji nivo.
100 EUR povračila za vsak nakup PANTHEON licence
Verjamemo, da bo imela trenutna situacija tudi pozitivne posledice na poslovanje, saj bo prišlo tudi do novih poslovnih idej in novih začetkov. Da vam pomagamo in vsaj malo prispevamo h krepitvi gospodarstva, vam za vsak nakup PANTHEON licence povrnemo 100 EUR.
Kaj to pomeni v praksi?
Če se odločite za nakup ene od licenc PANTHEON od modela MF, ME, SE ali RE v obdobju od 1. do 30. junija 2021, boste prejeli vračilo v znesku 100 EUR za vsako licenco.
Digitalizacija poslovanja s storitvami PANTHEON
Če je trenutna pandemija poslala podjetjem le eno sporočilo, je to naslednje: pripravljeni morate biti na vse. Podjetja v vseh panogah so občutila vpliv sedanje krize; od prekinitve dobavne verige in zapiranja trgovin do odpuščanj in pomanjkanja delovne sile. Na srečo napredna tehnologija rešitev PANTHEON že vrsto let omogoča avtomatizacijo procesov poslovanja, s čimer lahko svoje podjetje preobrazite v virtualno organizacijo, odporno na spremembe. Toda ohranjanje poslovanja s pomočjo prilagodljivih procesov je le en del enačbe; prav tako pomembno je podpirati osebno prilagodljivost zaposlenih.
Poleg tega je treba kljub vsem izzivom svojim strankam še vedno zagotavljati blago in storitve, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje in življenje. S trdnimi temelji ePoslovanja se lažje prilagodite potrebam strank, uvajate novosti in poskrbite za večjo učinkovitost zaposlenih.
Junija smo pripravili posebno akcijsko ponudbo za brezplačno uporabo storitev ePoslovanja do 1. septembra 2021. Ponudba v času akcije vključuje brezplačno uporabo orodij za digitalizacijo poslovanja, s katerimi bo vaše delo od doma enostavnejše in bolj prilagodljivo.
Spoznajte naslednje storitve ePoslovanja:
eDokumentacija – orodje za upravljanje in shranjevanje dokumentov. Dokumenti so varno shranjeni v oblak, njihov pregled in upravljanje pa sta mogoča tudi z oddaljene lokacije. Brezplačna naročnina in paket eDokumentacija 10 GB do 1. 9. 2021.
eKnjižbe – Nič več pretipkavanja! Zajem podatkov s papirnatega dokumenta v e-obliko. Brezplačna uporaba paketa 150 eKnjižb do 1. 9. 2021.
eRačuni – Srednja in velika podjetja lahko storitev preizkusite brez začetnih stroškov in tveganj, kot mikro ali majhno podjetje pa lahko prihranite nekajmesečni strošek pošiljanja računov. Račune lahko pošljete kupcu v varen predal bizBox eNabiralnik ali prek bančnega kanala v njegovo eBanko. Vsi novi uporabniki eRačunov lahko koristite storitev eRačuni Micro 40 brezplačno do 1. 9. 2021.
Skupaj zmoremo! Konec pandemije se bliža, soočimo se z njo močnejši kot kdajkoli prej.