Novosti, Digitalizacija, Poslovne rešitve, Zanimivosti
Učinkovito planiranje v podjetju
Učinkovito planiranje je še en pogoj, ki ga mora podjetje izpolnjevati za uspešno poslovanje. V nadaljevanju, v intervjuju z Bojanom Popovićem, svetovalcem za PANTHEON iz podjetja Datalab SR d.o.o., predstavljamo metode za učinkovito planiranje v podjetju.
Planiranje je zelo pomembno za uspešno poslovanje. Pri tem mislimo na organiziran koledar podjetja in temu primerno ustrezno načrtovan delovni čas zaposlenih. Bojan bi nam pojasnil kaj pomeni učinkovito planiranje v praksi?
Osnova za kvalitetno načrtovanje dela zaposlenih, obvladovanje delovnih procesov in sredstev je, da uporabniku omogočimo dinamično hierarhično planiranje, hiter pregled in enostavno prilagajanje delovnega časa.
Tako je potrebno v kratkem času najti ustrezno menjavo za zaposlenega zaradi bolniške odsotnosti ali preurediti celotno ekipo, ki dela v določeni izmeni, zaradi zagotavljanja kvalitete opravljenega dela v določenem procesu. Rešitev, ki odgovarja na ta problem je funcionalnost Načrtovanje delovnega časa zaposlenih.
V spodaj pripetem video posetku vam predstavljamo omenjeno funkcionalnost*.
Ali je torej treba načrtovati delovni čas za vsakega zaposlenega? Omenil si hierarhično načrtovanje oz., planiranje. Kaj to pomeni v praksi?
Ravni med koledarji so običajno hierarhično postavljene z odnosi in ravnmi, ki veljajo v podjetju; podjetje – oddelek- zaposleni. To v PANTHEON-u enostavno urejamo s funkcionalnostjo Hierarhije koledarjev v PANTHEON-u.
Po ustvarjanju glavnega koledarja podjetja lahko določeni oddelki prevzemajo koledar podjetja.
Zaposleni pa nato lahko prevzemejo planiran delovni čas oddelka oz. podjetja, lahko pa je njihov delovni čas prilagojen zahtevam delovnega mesta.
V spodaj pripetem video posetku vam predstavljamo funkcionalnost*.
*Opomba: Video posnetki so v originalni kvaliteti (v jeziku avtorja) kot so bili predstavljeni na dogodku PANTHEON konferenca, Opatija 2022.