Izdajanje računov in vodenje veterinarske prakse na terenu

3 Avg 2022

Povprečna veterinarska ekipa preživi veliko časa na terenu, kjer je dostop do kliničnih podatkov v realnem času nujen. Ne glede na to, ali veterinarsko osebje zagotavlja storitve na terenu ali v veterinarski kliniki, morajo imeti v vsakem trenutku možnost, da pridobijo informacije, ki jih potrebujejo za sprejemanje odločitev pri zdravljenju živali.

Verjetno se veliko veterinarjev poslužuje tehnike, da delo, ki ga opravijo na terenu, vpišejo šele ob vrnitvi na kliniko in tako naknadno sinhronizirajo podatke, zbrane na terenu. Ta rešitev sprva deluje popolnoma sprejemljiva, a sčasoma se v sistemu začnejo kazati pomanjkljivosti, predvsem ob veliki količini podatkov. Programska rešitev v oblaku za veterinarje podpira poslovanje kjerkoli in kadarkoli, saj je dostop do podatkov na voljo s katerekoli naprave 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.

 

PANTHEON Vet je enostavno dostopen s pametnega telefona, tablice, prenosnika ali namiznega računalnika, vsi podatki pa so med seboj popolnoma sinhronizirani. Tako v eni rešitvi skrbi za vse, od vodenja recepcije in načrtovanja terminov, prek izdajanja računov, zdravil in potnih nalogov do računovodstva, kadrov, plač in vodenja zalog.

Integracija z zunanjimi sistemi

PANTHEON Vet ponuja neposredno povezavo do različnih zunanjih servisov, ki jih veterinarji redno potrebujejo za svoje delo. Vključeni so: državni register živali (VOLOS), zdravstveni kartoni (DMS), zavarovalnica, laboratorijske (Laboklin) in druge zdravstvene preiskave (Zoetis).

Enostavnejše izdajanje računov in vodenje celega poslovanja

Izdajanje računov je sestavni del vodenja veterinarske prakse, vendar je včasih lahko zamudno, sploh ko vas konec dneva čaka še kup računov iz terena, katere morate vnesti v sistem. Izdaja računa je le en majhen del procesa celovite obravnave živali in mora kljub delu na terenu potekati nemoteno. Zato mora programska rešitev podpirati vsa povezana veterinarjeva opravila: registracijo na recepciji, odprtje opravila v koledarju, beleženje opravljenega dela z živaljo na terenu, vnos porabljenega materiala in posredovanje informacije nazaj na recepcijo ter izdajo računa.

PANTHEON Vet mobilna aplikacija veterinarjem omogoča vnose podatkov o veterinarskih dogodkih (obravnavah) in kreiranje dokumentov (računi, dobavnice, idr.) kar na terenu. Aplikacija se povezuje neposredno s krovno bazo, kjer so shranjeni vsi podatki.

Aplikacija prav tako deluje v dveh načinih:

  • spletno (online): sinhronizacija podatkov med mobilno napravo in bazo je omogočena z vzpostavljeno internetno povezavo;
  • nepovezano (offline): sinhronizacija podatkov med mobilno napravo in bazo je onemogočena (ni internetne povezave). V tem primeru se podatki shranijo na mobilno napravo in sinhronizirajo, ko je to spet mogoče.

Vodenje celotne klinike na enem mestu

PANTHEON Vet omogoča tudi hiter in pregleden izpis zdravljenj, ki se pripravi kot kartoteka in lahko pošlje lastniku živali po e-pošti. Omogoča enostavno izmenjavo podatkov in dokumentov z laboratorijem Laboklin in napravami Zoetis. Poleg veterinarja lahko program PANTHEON Vet uporablja tudi sprejemna pisarna, ki vodi koledar naročanja, strankam pošilja SMS sporočila o terminu pregleda, posreduje opomnike za cepljenja, iz naročenega termina kreira obravnavo za veterinarja in nato tudi enostavno izstavlja in davčno potrjuje račune, saj so v programu zbrani vsi podatki veterinarja glede specifik pregleda in porabe materiala ter zdravil.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X