Instagram postaja vedno bolj priljubljen med podjetji. Zakaj?
Instagram je v zadnjem času doživel tri pomembne spremembe – ponudil je možnost objavljanja fotografij različnih oblik, ne le kvadratnih, dosegel je 400 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, ki dnevno delijo več kot 70 milijonov fotografij in videov, ter predstavil platformo za oglaševanje, ki je od oktobra na voljo vsem uporabnikom.
ZAKAJ INSTAGRAM ZA PODJETJA?
Uporabniki na Instagramu iščejo vizualno inspiracijo. Preprost dizajn in uporaba omogočata ujeti trenutke, ki navdihujejo ljudi. Za razliko od ostalih družbenih omrežij je na Instagramu vsebina minimalistična – majhni gumbi, malo besedila, možen prikaz le ene slike na zaslonu. Na takšen način je lažje pritegniti uporabnikovo pozornost in ga spodbuditi k interakciji.
Za razliko od Facebooka ne vsebuje algoritma in ima zato 100 % organski doseg objav, ki jih uporabnikom prikazuje v realnem času. Prav tako redno nadzoruje »umetne oz. spam« račune za še bolj avtentično izkušnjo in pristen odraz uspešnosti interakcije z uporabniki.
Milijoni aktivnih uporabnikov, ki iščejo navdih v sliki ali videu, za podjetja pomenijo ogromno občinstvo, s katerim se lahko povežejo in delijo vizualno podobo svojega delovanja. Prikažejo jim lahko še svojo drugo, kreativno plat, ki je uporabniki drugače morda ne vidijo ter na vizualno privlačen način z njimi delijo nasvete za uporabo svojih izdelkov, predstavitev izdelkov, dogajanje »v ozadju«, prihod novih produktov ipd.
KAKO JE Z OGLAŠEVANJEM NA INSTAGRAMU?
Instagram je ena izmed največjih mobilnih oglaševalskih platform. Podjetja lahko širijo svojo zgodbo na različne načine: s pomočjo fotografije, več fotografij ali videa.
KOLIKO JE UPORABNIKOV INSTAGRAMA?
CILJNA SKUPINA V SLOVENIJI
STAROST | UPORABNIKOV |
od 13 do 17 let | 13.000 |
od 18 do 24 let | 32.000 |
od 25 do 34 let | 20.000 |
od 35 do 44 let | 6.700 |
od 45 naprej | 2.910 |
(vir: Netokracija)
V Sloveniji imamo 75.000 uporabnikov Instagrama, na Hrvaškem jih je 180.000, v Srbiji pa 350.000. Ob tem je pomembno poudariti, da se je v zadnjih dveh letih število uporabnikov na globalni ravni povečalo za kar 300 % in še vedno izjemno hitro raste, zato je prihodnost oglaševanja na Instagramu zagotovo svetla.
To dokazujejo tudi napovedi analitičnega portala eMarketer, ki pravijo, da bodo prihodki od mobilnega oglaševanja na Instagramu na svetovni ravni letos dosegli 595 milijonov dolarjev, to je 5 % vseh mobilnih oglaševalskih prihodkov Facebooka. V letu 2017 se bo isti delež na svetovni ravni povzpel na 14 odstotkov, v ZDA pa naj bi Instagram v neto prihodkih od prikaznih oglasov celo prehitel Google in Twitter.
Kaj pravite, izgleda obetavno, a ne? Izkoristite potencial visoko interaktivne publike in jim predstavite tudi svojo umetniško plat!