Razpis za nadgradnjo elektronskega poslovanja
Do 70 % nepovratnih sredstev za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja
Mikro, mala in srednje velika podjetja lahko s pomočjo javnih razpisov pridobijo zajetno finančno pomoč za izboljšanje svojega poslovanja. V teku so prijave na javni razpis za sofinanciranje nadgradnje elektronskega poslovanja, katerega cilj je izboljšanje možnosti malih podjetjih pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in s tem povečanje mednarodne konkurenčnosti na trgu.
Razpis je sofinanciran s pomočjo Evroseskega sklada za regionalni razvoj, SPIRIT Slovenija ter Ministerstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Prejmete lahko do 70 % nepovratnih sredstev (30 % + DDV krijete sami). Preverite kakšne so podrobnosti razpisa in kako vam lahko pomagamo, da čim prej začnete s prijavnim postopkom.
KATERI UKREPI SPADAJO V NADGRADNJO ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA
- Vzpostavitev ali nadgradnja elektronske izmenjave med partnerji (dobavitelji, kupci in distributerji) z namenom avtomatizacije ter digitalizacije mednarodnih procesov dobavnih verig B2B.
- Digitalizacija nastopov na sejmih (vključevanje v digitalne sejme/showroome).
- Izdelava in upravljanje celostne podobe na spletnih strani za tuje trge (v vsaj dveh tujih jezikih)
- Postavitev spletnih trgovin (v vsaj dveh tujih jezikih)
- Izdelava produktno-prodajnega videa (v vsaj enem tujem jeziku).
- Krepitev kompetenc in modelov nastopov na novih trgih – usposabljanja.
Pogoji razpisa:
- sedež podjetja se more nahajati v regiji vzhodne ali zahodne Slovenije,
- podjetje mora zaposlovati vsaj dva zaposlena in biti registrirano za opravljanje dejavnosti vsaj dve leti pred oddajo vloge na razpis,
- po velikosti mora podjetje spadati v mikro/mala/srednja podjetja (Uredba komisije 651/2014),
- na papirju morata biti podjetje in njen lastnik brez neporavnanih sredstev ali nepravilnosti pri sodelovanju na razpisih,
- prijavitelj lahko na razpis kandidira samo z eno vlogo (podjetje, ki kandidira na ta razpis ne sme hkrati biti zunanji izvajalec drugim prijaviteljem na ta razpis).
- sredstva za sofinanciranje prijavljene operacije na razpisu morajo biti med 5.000 in 30.000 EUR
Da bi si povečali možnost, da razpis dobite, priporočamo, da se nanj prijavite s podjetjem Datalab in našimi partnerji. Preprosto zato, ker vam omogočamo celosten pristop k prijavi na razpis in ustrezno izvedbo vseh ukrepov. Od začetnega pogovora o vaših željah, priprave ustreznih referenc, do zagotavljanja izvedbe zgoraj naštetih ukrepov. VEČ UKREPOV kot prijavite, več možnosti imate, da sredstva dobite.
Olajšajte si delo in izberite izvajalce, ki imajo s področja digitalizacije ustrezne kompetence, reference in večletne izkušnje z mednarodnim poslovanjem iz prve roke.
V kolikor bi vas prijava na razpis zanimala, nam pišite na prodaja@datalab.si
Kako poteka prijavni postopek?
Za začetek prijavnega postopka morate izpolniti obrazce št. 1, 2, 3, 5, 6 in 7 (najdete jih na strani razpisa Spirit Slovenija). Natisnjene in izpolnjene obrazce mora zakoniti zastopnik prijavitelja podpisati in ožigosati (v kolikor pri poslovanju uporabljate žig). V naslednjem koraku prijavitelj pridobiti izpolnjen in podpisan Obrazec št. 4 s strani zunanjega izvajalca (v primeru, da se odločite za nas je zunanji izvajalec Datalab SI d.o.o.). V primeru, da pri operaciji sodeluje več izvajalcev, se Obrazec št. 4 priloži za vsakega posebej. Podpisane in izpolnjene obrazce (do št. 6) v pisemski ovojnici opremite z obrazcem št. 7 in jo oddate agenciji Spirit Slovenija (priporočeno po pošti ali osebno v sprejemni pisarni agencije v času uradnih ur). Podrobne pogoje in posebnosti si lahko ogledate v uradnem PDF dokumentu.