Korak naprej v elektronskem bančništvu – integracija PANTHEON-a in Halcoma

22 Dec 2021

Integracija ERP sistemov z bančnimi sistemi predstavlja velik korak k digitalizaciji poslovanja. Z avtomatizacijo bančnega poslovanja si zagotovite hitro in varno izmenjavo dokumentov plačilnega prometa med informacijskim sistemom podjetja (ERP) in informacijskim sistemom banke. Za vse, ki se ukvarjate z računovodskimi storitvami, pa je na voljo celovita rešitev, ki med drugim ponuja tudi samodejno osveževanje izpiskov stanja in plačil v resničnem času.

Prednosti integracije PANTHEON-a (ERP) z bančnimi sistemi  

Avtomatizacija čim več procesov v podjetju je sploh v teh časih ključnega pomena. Podjetjem omogoča dodatno varnost in natančnost pri rokovanju s financami.

Kakšne prednosti prinaša integracija PANTHEON-a s Halcom Connect

  • Avtomatski uvoz in izvoz
  • Avtomatizacija izvedbe plačilnih nalogov in eRačunov
  • Avtomatizacija pošiljanja dokumentov v avtorizacijo
  • Aktualen pregled stanja denarnega toka
  • Varna komunikacija
  • Skladnost z zakonodajo

Procesi, ki se avtomatizirajo:

  • Uvoz bančnih izpiskov transakcijskih računov
  • Priprava plačilnih nalogov na podlagi poknjiženih računov

Za lažjo predstavo, kaj sploh to pomeni za uporabnike, vam v nadaljevanju predstavljamo proces po fazah.

Proces izmenjave bančnih izpiskov brez integracijskega sistema trenutno poteka v 7 korakih:

  1. Vstopite v Hal E-Bank
  2. Osvežite podatke
  3. Izberete želeni izpisek
  4. Izpisek izvozite v XML obliko in shranite na računalnik
  5. Vstopite v ERP sistem
  6. Izberete “Uvozi izpisek”
  7. Ročno uvozite XML izpisek v ERP sistem

Proces izmenjave bančnih izpiskov z integrirano rešitvijo s PANTHEON-om znatno skrajša proces izmenjave bančnih izpisov, s tem pa tudi porabljen čas in trud. Proces se skrči na le dva enostavna koraka:

  1. Vstopite v ERP sistem
  2. Izberite “Uvozi izpisek” in se prijavite s kvalificiranim digitalnim potrdilom

 

Kaj pa varnost?

Pri upravljanju s finančnimi podatki skrbimo, da varnost postavljamo na prvo mesto. Pri tej rešitvi je tako upoštevano več varnostnih kriterijev:

  • Dostop do storitve z varno 2-stopenjsko prijavo (Halcom kvalificirano digitalno potrdilo »Ena za vse«)
  • Uporaba storitve je možna le z uporabnikovo odobritvijo na podlagi uporabnikove odobritve
  • Povezava do storitve je zaščitena z varnim protokolom HTTPS/TLS
  • Rešitev je razvita in preverjena v skladu s pravili razvoja bančnih aplikacij

 

Storitev je na voljo uporabnikom, ki imajo odprte račune na bankah:

  • Sberbank
  • Sparkasse
  • BKS bank
  • Addiko bank
  • Nova KBM
  • Delavska hranilnica

V letu 2022 načrtujemo, da se bo storitev razširila tudi na naslednje banke:

  • Skb Banka
  • Gorenjska banka
  • NLB
  • Unicredit banka

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X