Korak naprej v elektronskem bančništvu – integracija PANTHEON-a in Halcoma
Integracija ERP sistemov z bančnimi sistemi predstavlja velik korak k digitalizaciji poslovanja. Z avtomatizacijo bančnega poslovanja si zagotovite hitro in varno izmenjavo dokumentov plačilnega prometa med informacijskim sistemom podjetja (ERP) in informacijskim sistemom banke. Za vse, ki se ukvarjate z računovodskimi storitvami, pa je na voljo celovita rešitev, ki med drugim ponuja tudi samodejno osveževanje izpiskov stanja in plačil v resničnem času.
Prednosti integracije PANTHEON-a (ERP) z bančnimi sistemi
Avtomatizacija čim več procesov v podjetju je sploh v teh časih ključnega pomena. Podjetjem omogoča dodatno varnost in natančnost pri rokovanju s financami.
Kakšne prednosti prinaša integracija PANTHEON-a s Halcom Connect
- Avtomatski uvoz in izvoz
- Avtomatizacija izvedbe plačilnih nalogov in eRačunov
- Avtomatizacija pošiljanja dokumentov v avtorizacijo
- Aktualen pregled stanja denarnega toka
- Varna komunikacija
- Skladnost z zakonodajo
Procesi, ki se avtomatizirajo:
- Uvoz bančnih izpiskov transakcijskih računov
- Priprava plačilnih nalogov na podlagi poknjiženih računov
Za lažjo predstavo, kaj sploh to pomeni za uporabnike, vam v nadaljevanju predstavljamo proces po fazah.
Proces izmenjave bančnih izpiskov brez integracijskega sistema trenutno poteka v 7 korakih:
- Vstopite v Hal E-Bank
- Osvežite podatke
- Izberete želeni izpisek
- Izpisek izvozite v XML obliko in shranite na računalnik
- Vstopite v ERP sistem
- Izberete “Uvozi izpisek”
- Ročno uvozite XML izpisek v ERP sistem
Proces izmenjave bančnih izpiskov z integrirano rešitvijo s PANTHEON-om znatno skrajša proces izmenjave bančnih izpisov, s tem pa tudi porabljen čas in trud. Proces se skrči na le dva enostavna koraka:
- Vstopite v ERP sistem
- Izberite “Uvozi izpisek” in se prijavite s kvalificiranim digitalnim potrdilom
Kaj pa varnost?
Pri upravljanju s finančnimi podatki skrbimo, da varnost postavljamo na prvo mesto. Pri tej rešitvi je tako upoštevano več varnostnih kriterijev:
- Dostop do storitve z varno 2-stopenjsko prijavo (Halcom kvalificirano digitalno potrdilo »Ena za vse«)
- Uporaba storitve je možna le z uporabnikovo odobritvijo na podlagi uporabnikove odobritve
- Povezava do storitve je zaščitena z varnim protokolom HTTPS/TLS
- Rešitev je razvita in preverjena v skladu s pravili razvoja bančnih aplikacij
Storitev je na voljo uporabnikom, ki imajo odprte račune na bankah:
- Sberbank
- Sparkasse
- BKS bank
- Addiko bank
- Nova KBM
- Delavska hranilnica
V letu 2022 načrtujemo, da se bo storitev razširila tudi na naslednje banke:
- Skb Banka
- Gorenjska banka
- NLB
- Unicredit banka