Prevzemite nadzor nad poslovanjem svojega salona

5 Jul 2022

V storitveni dejavnosti se vsak lastnik salona hitro sreča s številnimi izzivi, ki jih prinašata poslovanje in vodenje salona. Poleg tega se poslovanje spreminja z neverjetno hitrostjo in zahteva vedno več predhodnega znanja z različnih področij, kot so na primer:

  • pridobivanje in izbira zaposlenih, uvajanje v delo ter usklajevanje s kadrovskimi evidencami
  • finančno poslovanje: izdajanje davčnih računov za storitve, priprava in izdelava cenikov;
  • izbiranje in naročanje izdelkov pri dobaviteljih;
  • izbira računovodje in drugih poslovnih partnerjev za sodelovanje;
  • priprava in izdelava celostne podobe;
  • urejanje prostora;
  • organizacija dela v salonu in naročanje strank – da delo poteka s čim manjšo porabo energije in čim večjim učinkom;
  • komuniciranje s strankami in obveščanje.

Storitvena dejavnost lahko enostavno premaga poslovne izzive z uporabo poslovnega programa, ki je popolnoma prilagojen storitveni dejavnosti. S spletnim poslovnim programom PANTHEON Web Light enostavno izdajajte in prejemajte račune, vodite zaloge, izdajate potne naloge, pregledujete uspešnost poslovanja, spremljanje evidence delovnega časa in upravljajte z naročanjem in pregledom terminov v koledarju.

1.     Izdajanje računov v frizerskem/kozmetičnem salonu

Tako kot v ostalih dejavnostih postaja tudi v storitvenih dejavnostih finančno poslovanje vedno zahtevnejše. Zakonske spremembe na vseh področjih so vse pogostejše, zato je pri poslovanju potrebno določeno znanje in usklajevanje. Vse to je veliko lažje, če uporabljate programsko opremo, ki ni le davčna blagajna za izdajanje računov, temveč skrbi za celotno poslovanje, sledi vsem zakonodajnim spremembam in se enostavno poveže z računovodjo. Vendar se pri izbiri programske opreme pojavi kar nekaj vprašanj. Kako v poplavi ponudnikov razločiti, katera je najboljša za vaše podjetje? Boste poslovni program kupili ali ga boste najeli? Katere funkcionalnosti poslovnega programa potrebujete? Kaj pa strojna oprema?

Kako poslovni program reši finančne izzive v storitveni dejavnosti

Programska oprema vam pri upravljanju salona pomaga z avtomatizacijo dnevnih opravil in izboljšanjem uporabniške izkušnje. Pomislite na poslovni program kot na pomočnika v svojem salonu. Vse potrebne podatke imate takoj pri roki, prejemanje in izdajanje računov ter pregled stroškov in prihodkov pa tudi vzamejo le nekaj klikov. Preprost uporabniški vmesnik olajša delo vsem uporabnikom, celosten vpogled v stanje poslovanja navduši poslovodje, kakovosten poslovni program pa pripomore tudi k zadovoljstvu strank. S poslovnim programom hitro in enostavno izdajate in davčno potrjujete račune. Kupce in dobavitelje v program kar samodejno uvozite iz baze AJPES, s čimer skrajšate čas za vnos podatkov in se izognete morebitnim napakam. Ob izdaji računa se sočasno zmanjšujeta tudi vrednost in količina zalog. Spletni poslovni program omogoča tudi prikaz seznama izdanih računov, zaključek blagajne, vnos strank in potrjevanje računov ter upravljanje s termini in koledarji naročanja. Celosten vpogled v poslovanje in podatki zbrani na enem mestu vam poleg tega omogočijo, da se v pravem trenutku odzovete na spremembe in, na primer, natančneje določite cene svojih storitev.

 

2.     Upravljanje zalog

Na stroške v salonu močno vplivajo zaloge oz. inventar. Spremljanje dnevne porabe zalog hitro postane naporno, če ročno pregledujete poročila in nenehno preverjate zaloge, še posebej, če poleg ponujanja storitev tudi prodajate izdelke. S programsko opremo lahko enostavno vodite zalogo in spremljate prodajo izdelkov. Ob izdaji računov se količine samodejno spreminjajo in omogočajo stalno spremljanje količine zalog oz. tega, česa morda primanjkuje.

 

3.     Upravljanje s termini in naročanjem strank

Temelj storitvene dejavnosti je naročanje strank in upravljanje s termini, kar je lahko tudi zamudno opravilo. Z uporabo programske opreme, ki vključuje tudi koledar naročanja, je to nadvse enostavno. Koledar za vnašanje terminov je pregleden in preprost za uporabo: v njem lahko učinkovito načrtujete, premikate, prekličete in upravljate termine ter imate popoln pregled nad zasedenostjo tako zaposlenih kot tudi prostorov oz. pripomočkov (npr. pedikerskega stola ali masažne mize). Z uporabo spletne programske opreme za poslovanje imate svoj koledar vedno v žepu, tudi ko niste v salonu. Ne glede na to, ali na prošnje za termin odgovarjate na družabnih omrežjih, stranke morda srečate na ulici ali vas ujamejo doma na kavču, vedno in povsod lahko preprosto dodate nov termin kar prek svojega pametnega telefona.

4.     SMS obveščanje strank o terminih

Odnos do dela in komunikacija s strankami je v salonu ena od zahtevnejših in pomembnejših nalog, zato je pomembno, da strankam ustvarimo čim boljšo uporabniško izkušnjo. Ob poenostavljenem postopku naročanja lahko svoj koledar povežete še z SMS obveščanjem in samodejno obvestite stranke o prihajajočem terminu kar z SMS sporočilom.

 

S poslovnim programom PANTHEON enostavno vodite poslovanje salona na enem mestu. Poslovni program je vaš digitalni pomočnik, ki skrbi za blagajno za izdajanje računov, koledar za naročanje in obveščanje strank. Poleg tega nudi tudi vodenje zalog (izdelkov za prodajo in potrošnega materiala za salon), naročanje in nabavo pri dobaviteljih, vodenje urnikov in delovnih ur zaposlenih ter seveda vse potrebne obračune (trgovsko knjigo, zaključek dneva itd.).

 

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X