Kako strokovno voditi razvoj svojega novo ustanovljenega podjetja
Ustanoviti svoje podjetje in še na način, kakršen je znan za zagonska podjetja, ni pot, ki bi jo morali prehoditi sami. Predvsem zaradi vseh izzivov in potencialnih težav, ki jih lahko srečate na tej poti. Ne glede na to, ali se ukvarjate s prodajo, proizvodnjo ali celo s storitvenimi dejavnostmi, kot sta frizerski ali kozmetični salon, so ti izzivi bolj kot ne enaki.
Ustanovitev svojega podjetja ni stvar, pri kateri je dovolj le začeti, potem pa bi vse kar steklo in bi stranke prišle kar same. Na začetku je vse odvisno od časa, načrtovanja in trga, pri tem pa je treba upoštevati različne vidike, da bi se čim prej kar najuspešneje postavili na noge.
Za uspešno poslovanje je nujno, da skrbno vodite finančne evidence, stroške in drugo poslovno dokumentacijo, ali pa izberete računovodjo, ki bo vedno ob vas z nasveti in informacijami, ko jih boste potrebovali. V trenutku, ko pa bo posel presegel okvire in zmožnosti vaše dnevne pozornosti, boste zagotovo potrebovali pomoč nekoga, ki bo razumel vodenje vseh notranjih procesov v podjetju.
Do nedavnega je bil tak izziv rešljiv le tako, da se zaposli več ljudi in uvede dodatno birokracijo ter postopke, ki pa dušijo ustvarjalnost, napredek in razvoj. S seboj prinašajo tudi veliko finančno breme, ne nudijo pa učinkovitosti in boljše preglednosti poslovanja. Zato obstajajo programi, kot je PANTHEON Web, ki spreminja način vašega poslovanja.
Kako se soočiti s svojimi izzivi s pomočjo programa PANTHEON Web
Včasih ni dovolj le ustvariti program, ki bo imel določene prednosti za nekoga, pač pa ga je treba popolnoma prilagoditi osebnim navadam in vsakdanjim opravilom. Seveda ne moremo pričakovati, da bosta frizer ali kozmetičarka stalno uporabljala računalnik, ko pa skrbita za lepši videz svojih strank. A vsi uporabljajo telefon. Zato je PANTHEON Web ustvarjen s ciljem, da za vsak dan omogoči preprosto, zanesljivo in hitro uporabo vsem podjetjem. Ne glede na velikost zaslona, na katerem ga boste uporabljali – naj bo to pametni telefon, tablica ali prenosnik, pa bo PANTHEON Web opravil svoje delo, kot je treba.
Dokumentacijo ste dobili v papirni obliki, potrebujete pa elektronsko verzijo, da bi hitreje opravili posel z banko ali s stranko? Tudi to ni problem. PANTHEON Web nudi možnost optičnega branja dokumentacije. Dovolj je pretipkavanja, papirjev in zapravljanja časa. V le nekaj sekundah lahko papirni dokument preoblikujemo v uporaben elektronski dokument, ki ga bo računovodja lahko poknjižil z nekaj kliki.
Pri prepisovanju podatkov, vnosov računov in druge dokumentacije v Excelove tabele ali v računovodske sisteme nemalokrat pride do napak. Takrat so potrebni popravki, npr. prepisi v vezani knjigi računov, in spremembe, kjer jih ne bi smelo biti. PANTHEON Web zmanjšuje možnost, da pride do napak v primerjavi z ročnim vnašanjem, saj samodejno zajema podatke iz vseh dokumentov, ki se skladiščijo v bazi podatkov.
Sinhronizacija dokumentacije z računovodstvom
Ste že bili kdaj v situaciji, ko ste nujno potrebovali neko dokumentacijo, stare račune ali pogodbo, a se je vse nahajalo pri računovodji, ki pa vam tega ni mogla takoj poslati? Potem zagotovo veste, koliko časa se izgubi s čakanjem in koliko virov je treba porabiti za taka drobna opravila. PANTHEON Web omogoča enostaven dostop do vaše celotne dokumentacije, tudi če je pri računovodji, saj je dostop do podatkovne baze omogočen tako vam kot vaši računovodji, da lahko oba nemoteno opravljata svoje delo.
Ta prednost je bistvenega pomena, saj bo vsako knjiženje in vnos blaga v sistem vzelo le nekaj minut, skrajšalo čas vam in računovodji, blago pa bo takoj vneseno v sistem in pripravljeno za prodajo. Tudi če se ukvarjate s prodajo in se ves dan utapljate v papirjih, vam bo PANTHEON Web olajšal delo. Podatki se bodo izmenjevali hitro in veliko učinkoviteje kot prej. Klasifikacija in razporejanje ne bosta več nočna mora, ampak uživanje v popolni avtomatizaciji.
Vsa dokumentacija na enem mestu
Zagotovo se včasih lahko zgodi, da cene storitve ali izdelka ne morete natančno določiti, dokler podrobneje ne preverite vhodnega stanja in drugih stroškov. Za to bi nekoč segli po mapah in iskali dokumente s podatki. Mape jemljejo prostor in iskanje zahteva veliko časa in energije. Lahko pa je veliko preprosteje: PANTHEON Web avtomatizira vnos in prevzem računov ter dobavnic, tako da lahko v nekaj klikih pridete do vseh podatkov, ki jih potrebujete za določitev cene ali popustov, in naredite različne izračune.
Centraliziran pristop k skladiščenju podatkov omogoča hiter pregled različnih parametrov poslovanja, z računi, potnimi nalogi in evidenco delovnega časa zaposlenih pa lahko zanesljivo upravljate svoje podjetje, saj imate vpogled v vse dele poslovanja. Natančno definirana baza podatkov tudi vaši računovodji olajša dostop, iskanje in uporabo podatkov.
Na razvojni poti svojega podjetja niste sami
Nekaj ste začeli delati na računalniku, s pregledom pa želite nadaljevati na sestanku, in to kar na svojem pametnem telefonu? PANTHEON Web to omogoča, saj je ustvarjen za različne velikosti zaslonov. To je njegova prednost, še posebej za tiste vrste dela, ki niso stacionarna in zahtevajo izhode na teren, pa kjer se podjetniki ukvarjajo z različnimi vrstami obrti ali za podjetja z veliko zaposlenimi, kjer kroži veliko podatkov. Seveda električar, frizer ali strojni inženir ne bodo sedeli v pisarni za računalnikom, ampak bodo svoje delo opravljali v neposrednem stiku s strankami. Večja mobilnost uporabnikov pa za ta program ni ovira, saj je narejen prav za potrebe takih praktičnih del.
PANTHEON Web je zamišljen kot pomoč podjetnikom in tistim, ki začenjajo razvoj svojega zagonskega podjetja, pa naj se ukvarjajo z obrtjo, informacijsko tehnologijo, kozmetiko ali prodajo. Ne bo vam kradel časa, ampak optimiziral način, na katerega izkoriščate in uporabljate informacije pri vsakodnevnih delovnih nalogah. Dal vam bo priložnost, da vidite podjetje tudi iz drugih zornih kotov in spremljate delo, obenem pa vam bo pustil več časa, da se lahko osredotočate na razvoj poslovanja.
Stranke in kupci se radi počutijo posebni in radi vidijo, da je podjetju mar zanje. To kaže na pomen baze podatkov o kupcih in njihovih poslovnih podatkih. S takim pristopom in uporabo storitve, kot je PANTHEON Web, boste zagotovo dvignili svoje poslovanje na naslednjo raven, kakovostnejšo, resnejšo in z večjim ugledom in pomenom za vse, ki sodelujejo pri vašem delu in prodaji storitev ali blaga. Ko svojo stranko osebno nagovorite, poznate njeno zgodovino nakupov in interesov, obstaja večja možnost, da izveste, kaj želi in kaj jo zanima, zaradi česar je prodajni proces bolj oseben, pametnejši in učinkovitejši.