s PANTHEON-om v oblaku do večje učinkovitosti Računovodstvo davčni raj d.o.o.
Cilj
Cilj, ki ga je podjetje zadalo pri izbiri poslovnega informacijskega sistema, je bil, da ima dober modul za proizvodni del in možnost za podrobno pripravo analiz poslovanja. Poleg tega pa so iskali program, ki ne potrebuje lastnega strežnika in je dostopen od kjerkoli.
Izziv
Izziv, ki ga je podjetje želelo rešiti s programom PANTHEON, so bili predvsem pravilni in avtomatizirani postopki pri evidentiranju in obračunavanju proizvodnje.
Rešitev
Podjetje Računovodski davčni raj d.o.o. ima veliko različnih strank in vsaka ima svoje potrebe in specifične zahteve pri reševanju poslovnih izzivov, tako smo razvili k posamezni stranki ciljno usmerjen sistem z vrsto avtomatiziranih procesov za rešitev proizvodnih izzivov (od prevzemanja materiala in surovin, izdelave kosovnic in delovnih nalogov do končnega obračuna proizvodnje in razknjiževanja zalog). Ker je podjetje iskalo rešitev, s katero bodo vedno mobilni, smo se odločili za rešitev PANTHEON v gostovanju.
PANTHEON je odličen program za proizvodna podjetja. Naše stranke se med seboj razlikujejo in vsaka ima svoje potrebe in zahteve za rešitev specifičnih proizvodnih izzivov. Z datalabovimi svetovalci individualno urejamo vse potrebne nastavitve za različne stranke, s katerimi poslujemo. Na ta način smo zagotovili pravilno računovodsko evidentiranje in – kar je najpomembneje – zelo pregledne in sledljive postopke posameznih faz proizvodnih procesov. Vsi skupaj (naše stranke in mi) smo s sodelovanjem z Datalabovimi svetovalci razvili k posamezni stranki ciljno usmerjen, učinkovit in predvsem razumljiv postopek evidentiranja proizvodnih procesov. Z najrazličnejšimi možnimi analizami in izpisi pridobimo vse informacije, ki so potrebne pri sprejemanju nadaljnjih odločitev.
Uporaba PANTHEON gostovanja v oblaku pa je pika na i, ki nam in našim strankam močno olajša poslovanje.”
Vesna Bartolj Maver | direktorica Računovodsko davčni raj d.o.o.
PANTHEON v gostovanju in PANTHEON Web Light za stranke računovodjem močno olajša delo s strankami in tako pripomore k:
✔ Večji mobilnosti, omogočeno poslovanje od kjerkoli in kadarkoli
✔ Večji varnosti podatkov; podatki so varno shranjeni na Telekomovem strežniku
✔ Ažurni in vedno sinhronizirani podatki med podjetnikom in računovodjo; podatke, ki jih vnašajo podjetniki so takoj na voljo računovodji
✔ Avtomatizirani procesi; zaloge samodejno vodene, računovodja ne potrebuje ročno knjižiti razlike zalog za pripravo bilance
✔ Izognitev nepotrebnemu pretipkavanju dokumentov in podatkov omogoča OCR bralec
✔ Prihranek časa in večja učinkovitost; tako računovodje namenijo svoj čas kvalitetnejšemu svetovanju in se posvečajo razvoju poslovanja