Tudi računovodje prikimavajo oblaku
Računovodstvo v oblaku je dobro za računovodstvo in za njihove stranke.
Večina računovodskih strokovnjakov, vsaj tistih, ki so v stiku s tehnologijo, verjame, da je oblak prihodnost te panoge. S tradicionalno računovodsko prakso ni enostavno postati moderno podjetje, ki uživa prednosti oblaka za povečanje produktivnosti. A tudi računovodski servisi ne morejo strank zgolj napotiti na rabo spletne programske opreme, temveč morajo spremeniti način dela in sodelovanja s strankami.
Zgledi vlečejo
Najboljši način za učenje katerekoli nove tehnologije je praktična izkušnja in računovodstvo v oblaku ni nobena izjema. Programsko opremo za računovodstvo v oblaku lahko podjetje preizkusi kar s kopijo internih računov podjetja. Tako zaposleni v računovodstvu ali pa direktor že vedo, kaj od podatkov pričakujejo, in bodo hitro videli, ali se številke ujemajo. Rabe nove programske opreme se ne da naučiti čez noč, toda uvedba učinkovitejših in produktivnejših procesov je velika zmaga za poslovanje, prav tako pa bo v oddelku financ za nove rešitve manj odpora, če bodo zaposleni spoznali, da jim te omogočijo, da naloge postorijo hitreje in/ali z manj napora.
Oblačno računovodstvo za podjetnike
Najlažje se za računovodstvo v oblaku odločijo podjetja, ki še nimajo lastnega računovodskega oddelka. Majhna podjetja, samozaposleni so med tistimi, ki prvi vzamejo spletno računovodstvo za svoje, saj je zanje postopek migracije precej enostaven. Mlada in tehnološko podkovana podjetja, ki uporabljajo mobilno tehnologijo, so tudi idealni kandidati za oblačno računovodstvo, saj zelo verjetno že razumejo prednosti oblaka. Tudi specializirana, kreativna in spletna podjetja pogosto izpolnjujejo obe merili, zaradi česar so idealne stranke za prvo selitev v oblak.
Izberite pravi čas
Zelo priporočljiv način za poenostavitev selitve računovodstva v oblak je izbira pravega časa. Večina podjetij in podjetnikov z uporabo novega računovodskega sistema najraje začne na začetku proračunskega leta. Je pa res, da velja s pripravami na ta korak začeti že prej. Medtem ko so mali podjetniki in njihovi računi ter poslovni procesi lahko preseljeni v nekaj urah, velja v primeru večjega podjetja postopek selitve in priprave nanj začeti mesec ali dva prej.
Programska oprema v oblaku lahko poenostavi vnos podatkov s povezovanjem v avtomatizirane poslovne procese. Ko se bliža novo fiskalno leto, lahko podjetje še naprej vnaša podatke v stari sistem, medtem ko se sistem v oblaku posodablja v ozadju. Tako podjetje prihrani čas ter poskrbi za začetek prehoda v oblak brez da bi podvojilo delovno obremenitev zaposlenih.
Večja mobilnost in lažje sodelovanje
Računovodstvo v oblaku ni priljubljeno zgolj zaradi prihranka časa in denarja temveč zaradi večje mobilnosti poslovanja. Omogoča namreč, da imata računovodja ali stranka praktično stalen dostop do podatkov in dokumentov ter vso informacijsko podporo za delo na daljavo. Sodelovanje je zato neprimerno lažje, poleg tega je oblak priložnost, da računovodje strankam sproti zagotavljajo visokokakovostne računovodske storitve.
Prednosti računovodstva v oblaku na kratko
Vsi podatki se samodejno prenašajo v programsko opremo iz najrazličnejših virov, kot so orodja za zajemanje podatkov.
Do podatkov lahko podjetnik/podjetje dostopa preko katerekoli naprave z internetno povezavo.
Vedno ažurni podatki in informacije o poslovanju, na primer podatki o denarnem toku.
Ni tveganja zastarele programske opreme, stroškov IT ali izpadov strežnika. Za vse skrbi ponudnik.
Podjetnik/podjetje plačuje le mesečno najemnino in uporablja le tiste storitve, ki jih dejansko potrebuje.