Digitalizacija, Poslovne rešitve
Enostavno upravljanje z dokumenti
Podjetja skozi svoje poslovanje izdajo ogromno različnih dokumentov. Dokumenti – tako v papirni kot elektronski vstopajo v podjetje iz različnih virov. Koliko bodo olajšali ali otežili delo ljudem, ki z njimi delajo, pa je odvisno tudi od orodij in rešitev, ki jih imajo na voljo.
Najpogosteje papirne dokumente hranimo na različnih arhivskih mestih v papirnih fasciklih, elektronske dokumente pa po različnih e-arhivih. Takšno upravljanje z dokumenti je po navadi zamudno in neučinkovito. Poleg tega je pretok dokumentov v podjetju prepočasen, ni centraliziran, kar poveča možnosti za napake. Dokumentni sistemi (DMS) ne pomenijo le rešitev za obvladovanje in deljenje dokumentov, temveč obvladajo celotno življenjsko pot različnih vrst dokumentacije.
Ko pomislite na delo z dokumenti, pomislite na PANTHEON DMS!
Podjetja lahko težave na področju upravljanja z dokumenti učinkovito rešujete s pomočjo PANTHEON DMS. Nadgradite poslovanje s PANTHEON DMS, ki na enem mestu združuje vnaprej definirane poslovne procese, eDokumentacijo, eKnjižbe in eRačune. PANTHEON DMS nudi podporo internim procesom. PANTHEON DMS ni le strukturiran način hranjenja dokumentov, ampak je živ sistem, ki ima cilj lažje in hitrejše odločanje ter povečanja operativne učinkovitosti organizacije in obvladuje celotno življenjsko pot različnih vrst dokumentacije. PANTHEON DMS omogoča enostaven prevzem in obdelavo dokumentov zaradi integriranega PANTHEON poslovnega procesa.
Ključne prednosti PANTHEON DMS sistema:
Manj napak
Podjetja dostavljajo in izdajajo različne papirne ali elektronske dokumente; dobavnice, račune, pogodbe in podobno. Dokumente dostavljajo in izdajajo tudi elektronsko ali posredujejo s pomočjo zunanjih aplikacij. Ob vsej tej zmešnjavi in prevzemu ter obdelavi dokumentov iz različnih virov lahko prihaja do napak, zaradi česar je delo zelo zamudno.
Vse na enem mestu
V podjetjih se kot posledica poslovanja skladišči ogromno dokumentacije, ki se hrani v različnih papirnih fasciklih ali elektronskih arhivih.
Nadzor nad dokumenti
Dokumenti tako nenadzorovano krožijo po podjetju in kaj hitro se za njimi izgubi vsaka sled. Možnosti za napake in izgube je res veliko.
Oglejte si video predstavitev delovanja PANTHEON DMS ter preverite, kako enostavno in pregledno je upravljanje z dokumentacijo.