Kako poteka delo z uporabo PANTHEON blagajn?
Enostavno in pregledno
Blagajno smo zasnovali tako, da jo bo zlahka osvojil vsak zaposleni, vi pa boste z njo imeli nadzor nad vsem, kar se dogaja v trgovini: od naročil in zalog do aktivnosti prodajalcev.
Brezhibne povezave
Ko povežete blagajno z drugim programom, lahko podatki samodejno tečejo iz enega sistema v drugega. Ko se nekaj proda, sistem POS (ali spletna trgovina) to direktno sporoči: računovodski programski opremi
in programski opremi za upravljanje zalog.
Funkcionalnosti v PANTHEON-u:
- prijava uporabnikov, vodenje prometa po uporabniku,
- več uporabnikov lahko izvaja prodajo, tudi če predhodni ni zaključil računa,
- stornacija računov,
- več plačilnih sredstev in razporejanje posameznih plačil, popusti,
- poročila (artikli, skupine, davčni zavezanci, finančna poročila, po blagajnikih itd.), zaključki, kopije računov (journal),
- dodajanje opomb k izbranim artiklom,
- vodenje zaloge, popis inventure, tudi za nabavne artikle, pregled zaloge po poslovalnicah,
- možnost povezovanja zunanjih naprav,
- možnost avtomatskega zaključevanja blagajne,
- vodenje prometa po mizah (tabelarični pregled, grafični 2D, grafični 3D),
- dnevni meni, možnosti nastavitev,
- Happy Hours cene, popusti na količine,
- povezava s plačilnim POS terminalom.
Avtomatizacija trgovinskega poslovanja
Pohitrite in izboljšajte procese, ki se vsakodnevno odvijajo med vašim delom. Urejanje zalog, vpogled v analizo poslovanja in številne druge rutinske naloge bodo opravljene samodejno, zato bo vaše poslovanje bolj učinkovito. Funkcionalnosti v PANTHEON-u:
- izdaja in izpis računov (končni kupec, davčni zavezanec), dobavnic,
- prijava uporabnikov, vodenje prometa po uporabniku,
- več uporabnikov lahko izvaja prodajo, tudi če predhodni ni zaključil računa,
- preprosto iskanje artiklov po nazivu, šifri, kodi, skupini itd.
- več plačilnih sredstev in razporejanje posameznih plačil, popusti, obroki
- možnost avtomatskega zaključevanja blagajne,
- dodajanje opomb k izbranim artiklom, slik artiklov, pregled podrobnosti o artiklu,
- vodenje zaloge, popis inventure, tudi za nabavne artikle, pregled zaloge po poslovalnicah,
- paketna prodaja (črtna koda za pakete),
- izdaja, evidenca in plačila z boni,
- več cen za isti artikel – kriteriji,
- prodajne akcije, razprodaje.