Granula »Servis na terenu« spreminja način, kako obravnavamo servisne naloge, saj združuje funkcionalnosti servisnih nalog, upravljanja s skladiščem, izdajanja fiskalnih računov, potnih nalogov in upravljanja dokumentov v enostaven vmesnik. Servisni nalogi so prikazani kronološko, s prikazom lokacij in urnikov dodeljenih delavcev. Tehniki lahko učinkovito izberejo naloge glede na lokacijo in bližino, preverijo dodeljena orodja in materiale ter njihovo razpoložljivost na zalogi. Ob koncu vsake naloge lahko tehniki poročajo o napredku, porabljenih materialih ter enostavno ustvarijo poročila in račune.
Glavne funkcionalnosti:
- Dodelitev in razporeditev servisnih nalog
- Razpis servisnih nalog v PANTHEON-u za ident, resurs, orodje, osnovna sredstva. Možnost povezave za napovedanim vzdrževalnimi deli.
- Prikaz nalogov od najnovejšega do najstarejšega.
- Dodelitev delavcev na naloge.
- Prikaz razporejenih nalogov s slikami serviserjev in lokacijsko označitvijo na zemljevidu.
- Izbira servisnih nalog
- Izbira nalogov glede na lokacijo in radij oddaljenosti.
- Prikaz poti do izbranih lokacij na zemljevidu.
- Preverjanje materialov in orodij
- Pregled materialov in orodij za izbran servisni nalog.
- Zamenjava ali dodajanje materialov in orodij po potrebi.
- Izvedba servisa
- Izbor servisnega naloga in poročanje o opravljenem delu.
- Poročanje porabljenega časa in materiala.
- Dostop do tehnične dokumentacije.
- Dodajanje operacij na nalog po potrebi
- Zaključek servisa
- Obračun opravljenega dela.
- Izpis servisnega naloga in podpis stranke.
- Izračun stroškov poti.
- Izpis računa.
- Nalaganje slik in ostalih dokumentov preko mobilne naprave v dokumentni sistem.