Novosti, Digitalizacija, Poslovne rešitve, Zanimivosti
Digitalizacija prodaje v PANTHEON-u
Danes podjetja svoje izdelke v dobri meri prodajajo preko spleta, z svojimi kupci in dobavitelji poslujejo elektronsko ter z njimi želijo hitro ter učinkovito komunicirati. V nadaljevanju, v intervjuju z Žigo Ravšeljem, svetovalcem in piscem navodil za PANTHEON iz podjetja Datalab Tehnologije d.d., predstavljamo metode in možnosti v PANTHEON-u, kot odgovor na želen model poslovanja podjetij.
COVID je povzročil veliko sprememb. Podjetja svoje izdelke v dobri meri tako prodajajo preko spleta. Žiga bi nam prosim predstavil, kako PANTHEON bazo na enostaven način povezati s spletno trgovino?
Lani smo PANTHEON integrirali s spletno trgovino in podprli platformo Shopamine. V letošnjem letu smo v razvoju naredili korak naprej in oblikovali splošen API, ki omogoča povezavo PANTHEON-a tudi z ostalimi spletnimi trgovinami, kot so recimo Magento2, Shopify, Woocommerce.
S pomočjo tega šifranta smo dosegli, da na enem mestu definiramo podatkovne strukture za vse omenjene spletne trgovine. V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo povezavo med PANTHEON-om in spletnimi trgovinami.
Predstavil si nam kako PANTHEON bazo na enostaven način povezati s spletno trgovino. Kje pa so na voljo osnovne nastavitve in kaj z njimi opredelimo?
Osnovne nastavitve za povezavo so na voljo v Administratorski konzoli in so identične za vse tipe spletnih trgovin. Na tem mestu je potrebno opredeliti uporabniško ime in geslo za povezavo na spletno trgovino.
Na zavihku Nabiralniki pa nato še pred-definirano podatkovno strukturo za izbrano spletno trgovino, na primer Magento2 ter tudi vrsto dokumenta za naročila, ki bodo prišla iz spletne trgovine v PANTHEON in če je potrebno, tudi vrsto dokumenta izdaje. V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo osnovne nastavitve.
Pri spletnih trgovinah pa je pomembna tudi tako imenovana SKU koda. Nam lahko malo več poveš o tem?
Spletne trgovine temeljijo na SKU kodi, ki je obvezna enoznačna šifra izdelka. SKU kodo si lahko uporabniki določijo sami.
To storijo v PANTHEON-u, v Administratorski konzoli. V spodaj pripetem video navodilu vam predstavljamo kako.
Uspešno smo vse nastavili. Kako pa lahko preverimo uspešnost sinhronizacije med PANTHEON-om in spletno trgovino?
Tudi tukaj je razvojna ekipa naredila korak naprej. Do sedaj se je uporabniku prikazalo samo potrditveno okno, da je prenos končan.
Priti do informacije, kako uspešna je sinhronizacija pa je bilo malo težje.
V ta namen smo dodali novo formo, ki prikazuje analitiko oz. informacijo o uspešni sinhronizaciji. Prav tako so na njej na voljo informacije o morebitnih napakah.
V spodaj pripetem video posnetku vam na primeru predstavljamo formo za prikaz analitike oz., informacij o uspešnosti sinhronizacije.
Demonstriran primer v video posnetku velja samo za tip trgovine Business to Customer (B2C).
V primeru tipa spletne trgovine B2B, kjer se uporabljajo pogodbeni ceniki, se pogodbene cene ne prenašajo iz PANTHEON-a v spletno trgovino, pač pa jih spletna trgovina sama prebere iz PANTHEON-a v trenutku samega naročanja, saj je cena lahko odvisna od količine, ure, pakiranja…
Ob uspešni sinhronizaciji se torej podatki lepo popravijo. Kaj pa v primeru, če sinhronizacija ni uspešna? Kako pa v tem primeru odpravimo napake?
Če sinhronizacija ni bila uspešna se informacije zapišejo na zavihek Napake, kjer jih lahko obravnavamo in ustrezno ukrepamo.
V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo, kako odkriti napake sinhronizacije med PANTHEON-om in spletnimi trgovinami in kako jih odpraviti.
Za sinhronizacijo med PANTHEONom in spletno trgovino skrbi PANTHEON poslovni proces (Workflow). Z njim se sinhronizirajo vsi potrebni podatki iz PANTHEON-a v spletno trgovino in obratno – običajno enkrat dnevno.
Kaj pa, če želimo takoj sinhronizirati spremembo samo za posamezen ident na primer?
Posamezne podatke lahko sinhroniziramo tudi »per partes«, kar pomeni, da se ob spremembi podatkov v PANTHEON-u, ti samodejno prenesejo v spletno trgovino.
Če posameznemu identu spremenimo ceno, se sprememba samodejno posodobi tudi v spletni trgovini.
V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo “per partes” sinhronizacijo.
Koliko pa nas povezava s spletno trgovino stane?
Za povezavo potrebujemo API, ki ga uporabnik dobi že za 30 € na mesec. Zajema strukturo izmenjave podatkov kot so identi, subjekti, zaloga, cene, pogodbeni ceniki. Prav tako zajema naročila in kreiranje računov.
Pogoj za uporabo povezave je konektor licenca. Za naročilo API-ja kontaktirajte Datalab prodajo na prodaja@datalab.si ali pokličite na 01 252 89 50.
Kako pa naprej?
V prihodnje nas čaka kar zahtevna naloga in sicer bomo moči usmerili v povezovanje z Amazon-om in eBay-em.
Amazon je pri povezovanju precej specifičen in temu primerno nas čaka kar zanimivo delo.
Pojdiva sedaj na temo uspešnega komuniciranja iz PANTHEON-a. Nam lahko zaupaš, kako bi sedaj stranke s potrjenimi veljavnimi ponudbami pozvali k nakupu po obstoječih cenah?
Enostavno. V PANTHEON smo enostavno rešitev SMS obveščanja in e-mail obveščanja. S tem boste lahko učinkovito in hitro komunicirali z vašimi strankami kar iz PANTHEON-a.
V spodaj pripetem video posnetku si oglejte primer SMS in e-mail obveščanja iz PANTHEON-a.
Veliko organizacij se še vedno zanaša na ročno podpisovanje dokumentov, trend pa je vsekakor elektronika. Je elektronsko podpisovanje na voljo v PANTHEON-u?
V PANTHEON-u lahko dodamo elektronsko podpisovanje na vsakem izpisu. Tako se izognemo dvojnemu delu in zamudnemu postopku izpisovanja izbranega dokumenta, ročnemu podpisovanju, skeniranju in arhiviranju.
Za podpisovanje je dovolj ena kjukica na šifrantu oblik izpisov. V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo kako “na izzy je”.
Nazadnje pa se ustaviva še pri eRačunih. Pošiljanje in prejemanje eRačunov je že več let uveljavljena praksa. Je pa slednja imela tudi eno pomanjkljivost. Težko je bilo namreč ugotoviti kateri naši partnerji so vključeni v sistem poslovanja z eRačuni.
V ta namen smo funkcionalnost pošiljanja in prejemanja eRačunov nadgradili s povezavo na bizBox-ov eImenik.
Ta omogoča pregled informacij o prejemu eRačunov podjetij, ki so vključena v sistem bizBox in povezanih omrežij ter preveri ali kupec sprejema eRačune.
V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo delovanje funkcionalnosti.
Naredili smo tudi skupinsko preverjanje podatkov tako, da v Administratorski konzoli nastavimo parameter na koliko dni naj se sinhronizacija zažene.
Postopek na bizBox iz šifranta pošlje davčne številke subjektov, ki niso označeni, da poslujejo elektronsko in jih ustrezno spremeni.
Trenutno bizBox še ne podpira eImenika fizičnih prejemnikov eRačunov, lahko pa jim – zaenkrat samo v Sloveniji – izdajamo eRačune. Preko bizBox se eRačun pošlje v eBanko neke fizične osebe, saj je bizBox tudi del sistema BANKART za eRačune.